Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 8 mei 2018

BLOEMENDOOSJE

Hallo allemaal,

Een tijdje terug heeft Jolanda een leuk patroon gedeeld hier op het blog.
Dit patroon kan je nog steeds downloaden en gebruiken.
Ik zal hier straks de link even bij plaatsen.

Dat doosje vond ik ook wel leuk om te maken en dat heb ik dus gedaan.


De basis is van wit cardstock. Het designpapier is van Studio Light - Scrapss03
Het dekseltje heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
( IK HEB EVEN DE BINNENKANT NIET BEKLEED ZODAT JE KAN ZIEN HOE MAKKELIJK HET IS OM HET PATROON TE GEBRUIKEN )



En ja , op zo`n doosje horen natuurlijk ook bloemen ;)
Deze heb ik zelf gemaakt met flower foam en de stansjes van Studio Light.
Na het stansen van het foam heb ik ze gekleurd met Versamagic inkt.
Daarna deel voor deel van de bloemen wat warm gemaakt en in elkaar gedraaid.
Daarna allemaal weer open gevouwen en in elkaar geplakt.

Rondom het doosje heb ik nog parel lint geplakt en onder de bloemen heb ik nog 
de stansmal van de cirkels gebruikt die ook van Studio Light is.

Het doosje moet ik nog vullen, maar wat ik er in ga doen weet ik nog niet,
Misschien wel lekkere bonbons voor moederdag ;)

En zoals ik zei is hier nog even de link waar je het patroon kan vinden:

http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/search?updated-max=2018-04-24T07:00:00%2B02:00&max-results=30

Veel plezier er mee!

Vaessen Creative - Papiersnijder + riller - 30,5x15,2cm - 12x6 Kaartkarton 4kant linnen gebroken wit Leane Creatief - Flower foam sheets a4 White (10 vel) Leane Creatief - Meeldraden - Gold en silver Studio Light - So Spring - Scrappapier 30,5 x 30,5 cm  SCRAPSS03Parelsnoer - wit - 2,5mmStudio Light - So Spring - Stansmal STENCILSS74Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig doosje! Groetjes Betha