Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 9 november 2017

Celebrating Christmas

Laatst heb ik in onze Create it with HobbyVision weer een FacebookLIVE uitzending gedaan. Deze keer met de nieuwste Celebrating Christmas lijn van Yvonne Creations. Live heb ik deze kaart gemaakt, dus wil je weten hoe de opbouw is gedaan? Bekijk dan het filmpje wat ik ook onder aan deze blogpost zal plaatsen.


Voor de vorm van de kaart heb ik de nieuwe Shape Art mal Label van Dutch Doobadoo gebruikt. Weer een super leuk basic model waar je alle kanten mee op kunt. Hierop heb ik gewerkt met het designpapier uit het paperpad van Yvonne Creations.

In het midden heb ik de prachtige ronde hulstkrans verwerkt met daarin in het midden een 3D stansplaatje. (Sorry, ik ben lui, had geen zin om te knippen, hihihi, ben voor het gemak gegaan)


Bovenaan heb ik nog de banner met kerstballen gebruikt uit de Feelings of Christmas lijn van Amy Design. Deze heb ik 2x uitgestansd, 1x uit wit en 1x uit groen. Zo kun je de banner mooi opbouwen om meer dimensie te krijgen.

Achter de bloementoef heb ik nog wat takjes gebruikt die ik gestansd heb met een stans van Precious Marieke. Deze heb ik uit groen kaartkarton en uit goud spiegelkarton van Marianne Design gestansd.


Onderlangs nog wat mooie bomen en wat gouden sterren, deze stansmallen komen ook beide uit de Celebrating Christmas lijn. Voor de sneeuw heb ik de foamball clay van CraftEmotions gebruikt.

Wil je weten hoe deze kaart precies gemaakt is? Bekijk dan deze video:


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Joy! Crafts - Foam tape 2mm  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml Prima Marketing Distress tool Stansmal - Amy Design - The feeling of Christmas - Christmas balls border Couture Creations - Premium Adhesive Pearls 3mm / 206 stuks - Radiant Red Couture Creations - Premium Adhesive Pearls 3mm / 206 stuks - Glamorous Gold Stansmal Precious Marieke - The nature of Christmas - Christmas Florals Pushout - Yvonne Creations - Celebrating Christmas- Linnenpakket - Scrap - Yvonne Creations - Celebrating Christmas Stansmal Yvonne Creations - Celebrating Christmas- Twinkling Stars Stansmal Yvonne Creations - Celebrating Christmas- Pine Trees Stansmal Yvonne Creations - Celebrating Christmas- Jingle Bells Circle Frame Paperpack - Yvonne Creations - Celebrating Christmas Joy! Crafts - Ultrafine tip applicator Marianne Design - Decoration paper - Mirror gold Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 5

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Jenine! Groetjes Betha