Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 7 mei 2017

Tijn

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen week hebben we er in onze straat een buurjongetje bij. Zijn naam is Tijn. En hoe leuk is het dan om een kaartje te maken met zijn naam. Hiervoor heb ik de Dutch Doobadoo Stencil Art Alphabet gebruikt. Echt zo'n gave set met alle letters van het alfabet. Dus eindeloze mogelijkheden!



Ik heb de letters overgenomen uit wit cardstock en uitgeknipt. Daarna heb ik de binnenmaten van de letters overgenomen uit het stansblok Little Miracles van Noor! Design. 

Het waslijntje komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Baby. Ik heb hem gewoon wit gelaten. Dat vond ik hierbij het mooist. Maar je kunt hem natuurlijk ook een kleurtje geven.

De stansmallen komen uit de One of A Kind Set Baby van Noor! Design. Alleen de ooievaar is van  Creative Expressions.


Ik heb op de letter N een stempeltje geplakt en ingekleurd met de Water Colour Markers van Winsor & Newton. Voor het inkleuren heb ik aquarelpapier WaterArt van Kippershobby gebruikt. De stempel is van ScrapBerry's. Helaas staat deze niet meer in de webshop. Maar als je hem eventueel wilt bestellen, is dit het nr: SCB071205b. Misschien dat Jenine hem kan bestellen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust. Dat mag hier, maar ook via pb.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn uiteraard te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch Stencil Art - Alphabet A-Z  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Baby  Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles  Noor! Design - One of a Kind - BabyStansmal - Creative Expressions - The New Arrival Collection - Stork and Baby




Winsor & Newton - Water Colour Markers - Set met 12 markers  WaterArt Aquarelpapier - 30 sheets / A5 / 185 grs

  

2 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

Wat leuk om zo een mooie kaart te maken groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Wat leuk om zo een mooie kaart te maken groetjes maartje