Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 13 maart 2017

Grazy Bird en workshop achtergronden maken

Hallo allemaal,

A.S zaterdag is het zover, dan is er de achtergronden maken met stempeltechnieken dag waarbij
ik samen met Astrid de workshop ga geven. Bij mij mogen de dames werken met distress inkt, embossingpoeder, diverse stempels, water enz enz.
Bij Astrid gaan ze werken met Panpastel in combinatie met stempels en kleurwerk.


Dit is 1 van de voorbeeldkaarten die zaterdag gemaakt kan worden.


En hier zie je dat ik de druppels voorzien heb van glossy accents.

 Ranger - Glossy Accents - mini

Dit zijn handige mini flesjes waar je de druppels er heel echt mee kan laten uitzien.


Het beloofd een leuke dag te worden.
En heb je dit nu gemist en wil je ook graag zo iets leren dan heb ik op 17 juni nog een paar plekjes vrij. Ook dan gaan we lekker aan de gang met de achtergrondjes en leuke stempels.



Deze kaart heb ik ook gemaakt met distress inkt voor de achtergrond.
Maar voordat ik de inkt erop heb gedaan, heb ik eerst de bovenste krullen gestempeld en voorzien van embossingpoeder. Dit wordt dan resist voor inkt.
Toen ik de achtergrond klaar had, heb ik er een masker van zonnestralen opgelegd en met een vochtig doekje wat kleur verwijdert. 
De Grazy Bird heb ik eerst gemaskerd en daarna ingekleurd met distress inkt.
De waterdruppels zijn van Katzelkraft en die heb ik met zwarte Versafine gestempeld en voorzien van
een glossy laagje zodat het net water lijkt. Ik vind dit zo`n leuke bezigheid.
En wie weet zie ik je zaterdag, dan weet ik zeker dat je dit ook erg leuk gaat vinden ;)

Je kan de workshop agenda HIER vinden.







Rubberstamp - Katzelkraft - A5 - Vogels Rubberstamp - Katzelkraft - Waterdruppels Distress Inkt - Mini - Mustard Seed


Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx BlackWOW embossingpoeder - Clear Gloss - Super Fine WaterArt Aquarelpapier - 20 sheets / A4 / 185 grsRanger - Glossy Accents - mini

2 opmerkingen:

Angelique zei

Zo jammer dat ik zo ver weg woon, lijkt me een hele leuke en leerzame workshop.
groetjes Angelique

Gina zei

Ik zou het heel graag leren, want deze techniek is mij total onbekend. Helaas net even gegoogled... vééél te ver. paar uurtjes rijden voor mij. Wordt tijd dat ze hier in België wat meer met onze hobby gaan bezig zijn... Hele mooie kaarten Janet ! Groetjes, Gina