Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 8 oktober 2016

Sizzix - Romantic Summer

Voor het blog van Sizzix heb ik weer een kaartje gemaakt, deze keer met de nieuwe Romantic Summer lijn van Studio Light. Wat is dit weer een prachtige lijn.

Deze keer laat ik zien hoe je van de stansmal "Hello Doily" van Sizzix een mooie rand langs de kaart kan maken.

De originele blogpost kun je hier vinden: http://www.sizzix.co.uk/blog/romantic-summer/


Je stanst de doily dan 2x uit. Deze snijd je precies door de helft en plak je aan beide zijkanten achter de kaart. Om deze Doily uit te stansen heb ik de Precision Base Plate gebruikt, die vind ik echt ideaal om gedetailleerde mallen uit te stansen.

De vorm van de kaart is gemaakt met de Card Art mal Triptech 470.713.310 van Dutch Doobadoo.


Bij het thema van deze kaart passen de stansmallen "Shipmates" van Sizzix ook heel goed. Deze heb ik uit wit kaartkarton gestanst en daarna voorzien van wat Fran-táge Taupe. Dit geeft echt een mooi stoer effect. Ook heb ik nog wat Crackle Paint White gebruikt op de kaart.

Verder voor de decoratie wat visnet, kralen en decoratie schelpjes.


In het midden heb ik nog een ovaal uitgestansd met de Framelits Ovals van Sizzix. Daarvoor wat plaatjes geplakt uit de Romantic Summer lijn van Studio Light.

Achter het organzastrik heb ik nog een mooie swirl verwerkt. Hiervoor heb ik de "Graceful Garden" van Sizzix gebruikt. De kleine labeltjes zijn gemaakt met de "Tag Collection" stansjes.


Hier nog een close-up van de mooie rand die dus gemaakt is met de stansmal Hello Doily.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Triptech Sizzix - Thinlits Die Set - Graceful Garden Sizzix - Thinlits Die Set - Hello Doily Stansmal Sizzix - Thinlits - Shipmates Sizzix - Framelits Die Set - Tag Collection DecoArt Media - Crackle Paint White Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Taupe Ranger - Heat It Tool  Europese versie Scrappersfloss Karen Foster - Bone  Decorative Fishnet - Neutral PRE-ORDER 9 - Studio Light - Romantic Summer - Stansvel EASYRS530 PRE-ORDER 9 - Studio Light - Romantic Summer - Stansvel EASYRS529 PRE-ORDER 9 - Studio Light - Romantic Summer - Scrapvel SCRAPRS04 

1 opmerking:

Crealientje zei

Hele mooie kaart.
Mooie kleuren combi.
Groetjes Crealientje.