Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 oktober 2016

Christmas lantern

Hallo allemaal,

Wat vond ik dit toch een leuk modelletje. 
Het lantarentje van Doobadoo.


Na het tekenen van het partoon op Maja kerstpapier van 2015
heb ik het uitgeknipt en de rillijnen aangebracht.
Vervolgens heb ik mica over de openingen geplakt.
Dit mica is voorzien van leuke sneeuwstippen .
Daarna heb ik het gevouwen en in elkaar geplakt.
Behalve de bovenkant. Die heb ik even open gelaten om er nog een winters tafereeltje in te plakken


De lieve hertjes van Noor!Design heb ik een paar keer uit kraft gestanst en op elkaar geplakt.
Zo zijn ze lekker stevig en konden ze met een dotje hete lijn in het lantarentje staan.
Ook de boom heb ik zo gemaakt. Als extra heb ik de boom nog voorzien van wat sneeuw.
Tussen de hertjes en de bomen heb ik wat watten geplakt met daarop wat sneeuwbolletjes.
Daarna heb ik de bovenkant dichtgeplakt. Wel met een touwtje er tussen zodat
het lantarentje kan hangen. Bovenop heb ik een toef raffia geplakt met daartussen 
gestanste bladeren en bloemen.

Zo heb ik alvast weer wat klaar voor de kerst. Het was weer leuk om het met jullie te delen.

Een fijne dag verder en tot gauw,




Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Lantaarn  Mica A4 - Snowfall Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen Viva - 3D Schnee wit - softSneeuwbolletjes
Noor! Design - Vintage Flourishes - Hulstbladeren Joy! Crafts - Artificial Flowers 6370/0067

Geen opmerkingen: