Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 21 augustus 2016

Message in a bottle ...

Goedemorgen allemaal !!!

Wat verlang ik toch naar een beetje zomer.
Het laat lang op zich wachten, als het zo doorgaat kunnen we de winterkleding weer aan hahaha.

Maar goed .... dan halen we maar wat zomer in huis ;)


Ik ben met een hele nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo aan de slag gegaan.

Je krijgt door middel van deze mal een soort vensterkaart.
Aan de onderkant zitten een extra tussenstukje, waardoor er ruimte komt in de kaart.

Het middelste gedeelte snijd je eruit.


Ik heb het prachtige design papier van Pion Design gebruikt, deze lijn heet Shoreline Treasures.

1 van de vellen heb ik op de binnenkant van de kaart geplaakt.
Hierop is een mooie afbeelding van vissen in het water.

Op de voorkant van de kaart staat een prachtige jonge dame die aan het pootjebaden is :)

Ik heb vrij veel stansen van Noor! Design gebruikt.
Hieronder zal ik de afbeeldingen ervan even neerzetten.

Ik heb een echt glazen flesje op de kaart geplakt, hierin heb ik een stukje papier met geschreven tekst in gedaan.

Verder heb ik nog een stukje hout en visnet op mijn kaart verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie alvast een ideetje heb gegeven.
De  nieuwe mallen liggen eind deze maand in de winkel.

Alvast bedankt voor je bezoekje, ik wens jullie een heel fijn weekend toe en tot de volgende keer !!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 6 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Tent   Scrappapier PION Design - Shoreline Treasures - Dragonfly   Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - wave - rand golven   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo   Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Decorative Fishnet - Neutral



1 opmerking:

Cobie zei

Leuk kaartje.
Groetjes Cobie