Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 25 mei 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Wat blijft kleuren toch leuk om te doen.
Dit keer heb ik voor jullie een kaart gemaakt waarbij ik
de rozen van Studio Light heb ingekleurd met de Zig clean color real brushmarkers.


Ik heb hiervoor een stuk aquarel papier voor gesneden van 12 x 14.5 cm
Hierop heb ik de rozen gestempeld met Versamark inkt en daarop heb ik gouden
embossingpoeder gestrooid. Deze heb ik vervolgens met de heattool verhit
zodat het een mooi gouden stempelrandje werd. 
Daarna ben ik de roos gaan inkleuren.


Ik heb hiervoor de kleur Pale Rose gebruikt en in het midden, de donkere kleur is light carmine.
Dit keer heb ik de kleur rechtstreeks op het papier aangezet en met een waterpenseel
uit laten vloeien naar lichtere tinten.
Dit heb ik ook gedaan met de groen tinten , die de kleur olive green en ochre hebben.
Als achtergrond heb ik nog wat blauw langs de randjes aangezet en ook dit met een waterpenseel
laten uitvloeien. Ik doe geen water in de penseel zelf maar dip hem zo af en toe even in het water.
De spettertjes heb ik gemaakt met een wat ouder stempeltje van Crealies.
En de tekst kom ook van Studio Light.

Als laatste heb ik er nog donkergroen en paarse cardstock onder gedaan om
de kaart af te maken. Verder heeft deze kaart naar mijn idee niet meer nodig ;)

ZIG - Clean Colors - Real Brush - Deep Red  Clearstamp Studio Light - Sweet Romance - STAMPSR131  Waterbrush pen - Small 9mm tip - Niji  Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes    Papicolor Original - Scrap - Aubergine

1 opmerking:

marja zei

Wauwie wat een schitterende kaart!!!. Groetjes Marja