Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 13 april 2016

Een Opkikkertje

Voor onze bloemist maakte ik een opkikkerkaartje. Hij moest een open hartoperatie ondergaan dus een opkikker kan hij wel gebruiken.


De mok van Dutch Doobadoo gebruikte ik al eerder als wintermok en uitnodiging voor een high tea maar nu vond ik het wel leuk om het te gebruiken als opkikkermok.
Op de voorkant van de mok springen de kikkers (COL1352) in het water. Het achtergrondje met de waterspetters is van Memorybox.
Aan de zijkanten groeien rietpluimen (LR0409) en in het water spelen kleine kuikentjes (LR0410). Op de rietpluimen zitten waterdruppels die ik maakte met de transparante parelpen van Viva. 
Het design papier komt uit het bloc "Fresh Flowers" (PB7045).
Aan het oor hangt een labeltje waar de tekst (EC0114) en in de mok zitten een paar zakjes opkikkers. 


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Mug   Marianne Design - Paperpad - Eline`s Fresh Flowers   Marianne Design - Collectable - Frog   Creatable Marianne Design - Tiny`s cattails   Creatable Marianne Design - Mother Goose   Viva Decor - Perlen Pen Magic - Magic Transparent

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een vrolijke kikker beker

Gr Karin

Margreet zei

Wat istie leuk!
xxx Margreet