Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 16 februari 2016

You make me feel like dancing !!!

Goedemorgen allemaal !!!!

Eindelijk weer eens een kaartje van mij, ik heb momenteel echt veel moeite om een kaart te maken, de inspiratie is echt ver te zoeken.
Let's hope dat het snel terug komt hahaha.


Deze kaart heb ik gemaakt met het prachtige papier "Berry Sweet" van Noor! Design.

Het afdrukje is er één van Teddy Bo, deze heb ik ingekleurd met Sennelier.
De bolletjes van het mutsje heb ik bewerkt met Glossy Accents en Fun Flock, dit heb ik 2x aangebracht.

Aan de rechterkant van de kaart heb ik een randmal van Noor! Design gebruikt. 

De nieuwe vierkante mal van Noor! Design heb ik op verschillende manieren gebruikt.
De grote vierkant heb ik 1x uit wit karton gestanst, de kleinere heb ik 2x gestanst uit diverse verschillende design papiertjes.
Ik heb ze schuin tussen verschillende lagen geplakt.

Ook nog een stukje ribbelkarton ertussen verwerkt.

Aan de linkerkant van het afdrukje heb ik de nieuwe vintage flourishes geschoven, hierop met de sending messages een postmark stempel gedaan.

Onder het afdrukje heb ik uit ribbelkarton de boomstam van de One of a Kind set "Spring" geschoven.
Uit deze zelfde set komt ook het vlindertje.

Bij dit geweldig leuke afdrukje hoor natuurlijk ook de Strawberry van Noor! Design :)
De blaadjes heb ik uit groen karton gestanst.
De aardbeien uit bordeaux rood karton. Hierop heb ik met de sharpie enkele witte stipjes gezet.

Op de witte bloemetjes heb ik een gele hart gemaakt met de Crop a Dile, hiervoor het grootste gaatje gebruikt.

De tak begint vanaf de boomstronk en slingert aan de rechterkant omhoog langs het afdrukje, ook deze hoort bij de One of a Kind set van Noor! Design.

Op de vlinder heb ik nog enkele plakpareltjes geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje heb kunnen inpireren !!!






De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

  

Noor! Design - Blauwe mal - VierkantNoor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - rand   Noor! Design - Vintage Flourishes - Dubbele Tag   Noor! Design - One of a Kind - Spring set   Noor! Design - Berry Sweet - Kers met blaadjes   Noor! Design - Berry Sweet - Hart met blaadjes   Noor! Design - Paperpad Berry Sweet - 15 x 30 cm   Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Postcard stamps   Noor! Design - Clearstamps Engelse teksten Welcome    Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Crop-A-Dile - Hole Punch & Eyelet Setter - Aqua   Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White   Sennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseel   Ranger - Glossy Accents - mini   Stampendous - Fun FlockMaya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll

Geen opmerkingen: