Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 7 februari 2016

Poppie Fields

Het nieuwe Paperpad van de  Poppie Fields lijn van CraftEmotions ligt sinds gisteren in onze winkel. Ik mocht alvast met deze lijn aan de slag omdat ik de coverkaarten voor het nieuwe Paperpad mocht maken *trots*. Het is echt een hele mooie frisse voorjaarslijn.



Voor de eerste kaart heb ik voor de vorm een Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, de Frames Vierkant Ornament 470.713.111. Om deze kaart te laten staan heb ik de kaartenstandaard van Dutch Doobadoo gebruikt.


PRE-ORDER 2 - CraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4 PRE-ORDER 2 - CraftEmotions Die - varen, zwanenbloem Card 5x10cm

In dit paperpad 118040/0201 zitten 8 A4 achtergrondvellen en 3 A4 knipvellen/achtergrond plaatjes. Het is dus een mooi compleet pakket.

Verder heb ik voor de afwerking nog wat nieuwe stansjes gebruikt, o.a. de varen/zwanenbloem 115633/0143. Deze heb ik achter de roosjes verwerkt.



Achter het plaatje heb ik nog een klein taartrandje gebruikt, en voor de afwerking nog wat lint en jute touw.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Vierkant ornament Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kaartenstandaard


De bijbehorende stansjes uit deze Poppie Fields lijn zullen wij ook zeer binnenkort binnenkrijgen.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Taartrand klein - 10 stuks  Stickles glitterglue - crystal Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kaartenstandaard Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Vierkant ornament 


1 opmerking:

Ghea zei

Echt weer schitterend Tiets wat een mooie poppies
mooi geheel ik kijk mijn ogen weer uit klasse hoor.
Liefs Ghea