Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 23 februari 2016

Pigment Markers Winsor & Newton

We hebben weer wat nieuws in de winkel, de  Pigment Markers van Winsor & Newton.
Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb dit kaartje gemaakt. 

Wil je weten hoe je de achtergrond maakt? Kijk dan even naar dit duidelijke filmpje van Anke van Ommen.



Hiervoor gebruik je het Glace Paper van Joy! Crafts. 

Een kleine tip: Nadat je de achtergrond helemaal hebt ingekleurd wrijf je nog even goed met een stukje keukenrol over je achtergrond. Je zal dan zien dat de kleur weer van de witte onderdelen af gaat, zo springt het er nog meer uit!


Winsor & Newton - Pigment Markers - Levende tinten Joy! Crafts - Glace Paper - Flowers

Met deze Pigment Markers & het Glace paper kan je in no-time een mooie achtergrond maken.

In het midden heb ik de blauwe mal 6002/0416 van Noor! Design gebruikt. Daarin nog een tekst gestempeld met de clearstamp 6410/0311. De tekststempel heb ik ook ingekleurd met een Pigment Marker en daarna gestempeld.
Langs de randen heb ik de blauwe mal 6002/0415 gebruikt.


Joy! Crafts - Clear Stamps ENG - Cherry Blossom Tree Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - Vierkant + 2 hoekjes


Ik hoop dat ik jullie met dit fleurige kaartje weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - rand Joy! Crafts - 3 daubers Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Garden - Leaf

Geen opmerkingen: