Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 februari 2016

Paper blossoms say Spring !!!!

Hallo allemaal !!!


Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het hartstikke koud, zo nu en dan een fikse hagelbui ... brrrrr .... niks aan hoor :)
Ik verlang nu echt naar het voorjaar hoor, daarom maar een voorjaarskaart gemaakt.


Ik heb deze keer weer een prachtige shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt,

Hierop het prachtige voorjaarsblokje van Noor! Design "Budding Spring".
Helaas zie je hier weinig van terug hahaha.

Het plaatje komt uit een Papers & Pictures blokje "Spring"
Deze heb ik schuin gelegd in de nieuwe blauwe mal van Noor! Design.

Aan de bovenkant heb ik de randmal vlinders gebruikt, verder nog enkele losse vlinders op de kaart gedaan.
Hierop heb ik enkele plakparels geplakt.

Onder het bloementoefje heb ik witte veren gedaan, een takje van Creative Expressions "Trailing Ivy", wat bloemetjes en een groene ei. Op de foto lijkt hij geel, maar hij heeft dezelfde groene kleur als het groen van het design papier.
Verder nog wat natuurlijk materiaal.

De tekststempel komt uit de sheet Cherry Blossom Tree van Noor! Design.

Nu ik klaar ben met het schrijven van deze blogpost, breekt de lucht op en komt er weer wat blauw tevoorschijn.
Misschien kan ik nog even voor een mooie zonsondergang weg :)

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Fantasy   Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30 cm - Budding Spring   Noor! Design - Paper & Pictures - Spring   Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel   Noor! Design - Blauwe mal - 2 vlinder   Noor! Design - Blauwe mal - Rand vlinder   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder   Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Trailing Ivy   Joy! Crafts - Clear Stamps ENG - Cherry Blossom Tree
*****************************

Pasen valt dit jaar heel vroeg, al op 27 maart ... mijn dochter haar verjaardag :D
Daarom ben ik maar snel aan de slag gegaan met de nieuwe artikelen van Noor! Design.

Ik heb een rechthoekige kaart gemaakt.

Het design papier is "Spring Fever" van Noor! Design.
Ik vind de kleuren ontzettend mooi.

De basis is gemaakt van kraft karton.
Hierop heb ik een stukje wit karton gedaan en vervolgens het design papier.
Hierop heb ik een wit kleedje geplakt.
Bij een stukje effen design papier heb ik de mooie nieuwe No End Borders gebruikt.
Het stiksel heb ik wit gemaakt met een Sharpie.

Hierna heb ik wit scrappersfloss erom gewikkeld en daarna een bloementoefje gemaakt, hierbij een ticket (tripple tricker) gebruikt van Noor! Design, hierop sticker letters gedaan en ja .... ook het mooie takje van Noor! Design er weer op verwerkt.
Ook heb ik nog een rolroosje gemaakt :)



 Ik heb een soort flapje gemaakt, zodat je er een tag in kunt schuiven.
Deze heb ik gemaakt met de rechthoek van Noor! Design.
Op wit karton een tekst gestempeld, dit op de rechthoek geplakt.
Uit design papier heb ik een haas en een ei geknipt en deze met 3D kit erop geplakt.
Zo heb je toch weer eens een andere kaart :)
Ik vond het in ieder geval leuk om te doen.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes   Noor! Design - Paper Bloc 30 x 30 cm - Spring Fever (12 vel)   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - No End Borders 2  Noor! Design - Roll up roses 1   Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker   Noor! Design - Autumn - Klimop    Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White   

1 opmerking:

Joke zei

Wat een mooie creaties, laat de lente maar komen.
groetjes Joke