Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 27 februari 2016

Liefde is ... zeg het met bloemen!

In de collectie van januari van Marianne Design zitten leuke mallen die voor een huwelijk / verloving gebruikt kunnen worden.
 Ik maakte een huwelijkskaart met het leuke patroon van de groep Be Challenged op Facebook.


Voor deze kaart gebruikte ik "Vintage Wedding" van Pion Design.
In het midden een paartje (NEV1068) op het ovale frame (LR0376) van Anja.
Bij een huwelijk passen vooral rozen dus gebruikte ik de schitterende build-a- Rose (LR0398) hierbij. 
Een paar vlinders knipte ik uit het designpapier.
Aan de zijkanten maakte ik pockets met de border (LR0395). In de pockets zitten labels (CR1352) waar een kantje met touw aan is bevestigd. 
Op de labels heb ik een tekst (PL1508) op gestempeld.
Op het pocket links liggen wat hartjes (CR1322) met tekst (COL1306). En op het pocket rechts trouwringen (LR0238). 


Omdat mijn kaart niet goed dicht bleef zitten... (hoe zou dat nu komen? ;-) heb ik er een band omheen gemaakt. Hierop mooi breed kant opgelegd en een border uit het designpapier. 
In het midden een close-up van het paar (NEV1068) op het hart (CR1351). Ook hier weer de build-a-Rose (LR0398) gebruikt en een vlinder. 
Bovenin nog wat hartjes (CR1322). 


Kaart met de band. 


De band apart.

De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Craftable Marianne Design - Basic Heart   Craftable Marianne Design - Labels Basic Shape    Marianne Design - Craftable Punch Die - Hearts   Marianne Design - Creatable - Anja`s Ovaal   Marianne Design - Creatable - Border set (wave)   Marianne Design - Creatable - Build a rose   Marianne Design - Project NL - Individu   3D Knipvel Nellie Snellen - Vintage - Wedding-1

**********************************************
Van de knipvellen van Mattie ben ik een groot fan. 
Alle knipvellen die ooit uit zijn gekomen van haar heb ik wel gebruikt.
Deze maand zijn er weer 2 mooie knipvellen uitgekomen. 
Nu een kaart met prachtige bloemen.


De basis van de kaart maakte ik met shape art frame vierkant ornament.
Het designpapier is "Enjoying Outdoors" van Maja Design.
Op de basis cirkel (CR1331) een afbeelding (MB0158) van Mattie.
Bij dit boeket vond ik de orchidee (COL1379) wel passen.
Verder wat vlinders (uit designpapier), kant en strik van tule en organza met een label (CR1352) waarop een tekst (PL1523) is gestempeld.

Een mooie dag!


De producten die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeelding te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Vierkant ornament   Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen   Marianne Design - Collectable Orchid   Craftable Marianne Design - Labels Basic Shape   MD Craftables - Basic Round   Knipvel Marianne Design - Mattie`s Mooiste - swans

1 opmerking:

Cards en Box bij Lady M zei

wat een schitterende kaarten prachtig groetjes maartje