Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 februari 2016

Just Wavin Hello

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag vierde HobbyVision haar 10 jarig jubileum. Wat was het een geweldige dag!! Alles was tot in de puntjes verzorgd door Jenine, Elsina en het HobbyVision team. Nogmaals super  bedankt voor alles! Jullie zijn toppers xxx.

Op de demo die ik mocht geven met de Dutch Doobadoo artikelen, had ik ook deze kaart bij me.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Snowglobe gebruikt. En zoals je ziet, kun je deze mal ook gebruiken voor niet-winterse kaarten. Ik heb er eentje in maritieme stijl gemaakt.

De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Het ronde gedeelte heb ik nog een keer overgenomen uit cardstock en het middelste deel eruit geknipt. Dit ronde gedeelte heb ik ook overgenomen uit mica en deze 2 gedeelten op elkaar geplakt. Daarna heb foamtape erop geplakt. Zorg ervoor dat de foamtape goed aansluit en dat je geen ruimte ertussen laat. Anders valt het materiaal wat je daarna ertussen stopt eruit. 


Het designpapier is van Noor! Design. Op dit designpapier heb ik de Dutch Doobadoo mask gelegd en ingesmeerd met structuurpasta.

Nadat de structuurpasta opgedroogd was, heb ik de golvenmal van Noor! Design erop geplakt. Het ge-emboste gedeelte heb ik wit gemaakt met witte inkt. Daarna een paar schelpjes fijn geslagen met een hamer en die op de kaart gelegd. Daarna heb ik de plakkertjes van de foamtape eraf gehaald en dit erop geplakt.

Aan de linkerkant zie je nog een stukje vissersnet.


Hoe leuk zijn die nieuwe labeltjes van Noor! Design. Ik heb er een stempeltje op gestempeld en op de andere een touw uit de paper art van Dutch Doobadoo.


Hier zie je nog een paar mallen van Noor! Design uit de Sea collectie. Ook een paar schelpjes horen er natuurlijk ook bij.


Ook deze schelp en vogel komen uit dezelfde Noor! Design collectie.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je bij het desbetreffende artikel in de webshop terecht.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Sneeuwbol  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Nautisch  Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30cm - Seashore  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw  Joy! Crafts - Clearstamp - At the Sea tekst  Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker  

Decorative Fishnet - Neutral  Parelsnoer - wit - 3mm

2 opmerkingen:

lenywim35 zei

Heel fraai Monique. Lijkt wel een zeepbel zo. gr leny w

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart en een gaaf design
Gr Karin