Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 27 februari 2016

Happily ever after !!!

Hallo allemaal !!!

Hier nog even een snelle blogpost van mij hahaha ... had ik eigenlijk gisteren al moeten plaatsen, maar ja .... door drukte compleet vergeten om hem klaar te zetten.


Ik heb een simpele vierkante paaskaart gemaakt ;)

De basis is kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het prachtige papier van Noor! Design "Spring Fever"

Aan de bovenkant heb ik een mooie randmal van Noor gebruikt.

Het plaatje komt uit een Papers & Pictures blokje van Noor! Design.

Deze heb ik schuin in de mooie vierkante mal gedaan.

Hieronder heb ik nog een stuk ribbelkarton gebruikt, hierop wat witte gesso gesmeerd :)

Links boven heb ik nog een stukje verbandgaas verwerkt.

Rechtsboven een klein bloementoefje met wit scrappersfloss.

Links onder heb ik de geweldig mooie klimop van Noor! Design gebruikt, hier weer een mooi bloementoefje op gemaakt.

Vervolgens nog de nieuwe ticketstans van Noor gebruikt met hierop de tekst.

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!






De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel Noor! Design - Autumn - Klimop  Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker   Joy! Crafts - Noor! Design - Rand    Noor! Design - Paper Bloc 30 x 30 cm - Spring Fever   Noor! Design - Paper & Pictures - Spring   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Scrappersfloss Karen Foster - Bone


1 opmerking:

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje weer!!
GerJanne