Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 29 februari 2016

Getrouwd!

Wat nu al een topper blijkt te zijn, is de build-a-Rose (LR0398). 
Zelf ben ik er ook helemaal weg van en deze is dus meerdere keren op mijn kaarten te zien ;-)
Hier heb ik de roos gebruikt op een tag voor een huwelijk.


De basis van de tag is shape art label frame van Dutch Doobadoo.
In de cirkel (CR1248) past een prachtige afbeelding van knipvel (MB0158) van Mattie. De gaatjes van de mal heb ik met stiksteekjes geborduurd.
De afbeelding matcht mooi bij het paper bloc "Nanny Memories" (PK9122).
De prachtige build-a-Rose (LR0398) kreeg ook een mooi plekje op de tag.
Ook trouwringen (LR0238) horen erbij en natuurlijk een hart (CR1351) met een tekst (CS0885) op gestempeld.
Verder een strik van tule en seambinding, kant en acryl hartjes.

Een fijne dag!


De producten die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeelding te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Frame   Knipvel Marianne Design - Mattie`s Mooiste - swans   Marianne Design - Paperpad - Nanny memories   Craftable Marianne Design - Basic Heart   Marianne Design - Creatable - Build a rose   

1 opmerking:

Joke zei

Prachtig.
Groetjes Joke