Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 februari 2016

Get well soon

Goedemorgen allemaal !!!!

Aankomende week liggen er weer nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo in de winkel :)

Ik ben alvast met het kleine envelopje aan de slag gegaan.


Het is echt zo'n schatje en zo leuk om te doen.
De basis van dit evelopje heb ik gemaakt uit wit karton.
Hierop heb ik het geweldige papier van Maja Design "Coffee in the Arbour - Lemon meringue pie" gebruikt.
Je ziet echt weinig geel design papier hahaha, dus ik dacht ... na al die regen wil ik wel eens iets zonnigs gebruiken :)

Aan de voorkant van het envelopje heb ik een stukje ribbelkarton gedaan.
De mooie ronde mal ik van 
Joy! Crafts - Bille`s Circle Franse Lelie ... hierachter heb ik een stukje design papier geplakt.
Ik heb de ruitjes van de mal schuin gedaan, maar je kun hem natuurlijk ook recht neerleggen.

Het woordje Relax is van Craft Emotions, dit is van hout en ik heb hem beïnkt met Walnut Stain Distress inkt.

Het mooie takje is een vintage flourishes van Noor! Design.
Ook het veertje is een stans van Noor! Design.
Verder een leuk bloementoefje gemaakt, meer heeft het envelopje ook niet nodig.

Op de tag heb ik een Get well Soon label art van Dutch Doobadoo gedaan.


Achterkant van het envelopje, hier schuif je ook de tag in, ik heb het vlapje open gelaten, zo kun je nog een strik aan de tag maken ;)

Dit is echt superleuk om te geven, je kunt er ook een geld envelopje van maken, het is voor vele doeleinden geschikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!






De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Envelop Art - Envelope + label A4  Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day ENG labels    Joy! Crafts - Bille`s Circle Franse Lelie   Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjesNoor! Design - Feathers 2    Maja Design - Coffee in the Arbour - Lemon meringue pie  Paperpad CraftEmotions - Happiness A5 Plaid - Mod Molds - Royal icons   Darwi - klei - Extra Light 160gr   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/RollDistress inkt - Mini - Walnut Stain

2 opmerkingen:

ADA zei

Prachtige creatie, en ik ben weg van de mooie ronde mal, leuk om dat uitgewerkt te zien.
fijn weekend, GROETJES ADA

Joke zei

Super mooi. Prachtig met die zachte gele tintjes in combinatie met kraft.
Groetjes Joke