Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 11 februari 2016

Demodag zaterdag 13 februari - Dutch Doobadoo - Monique Haarhuis & Kim van Endschot

Vandaag willen wij jullie weer 2 demonstratrices bekend maken, Monique Haarhuis en Kim van Endschot. Beiden gaan ze aan de slag met het mooie merk Dutch Doobadoo. Bij Monique kan je kijken voor een demo met de nieuwste artikelen, en bij Kim kan je aanschuiven voor een leuke make en take.

Als eerste een stukje over Monique:



Ik ben Monique Haarhuis en woon samen met Gert en 2 zoons in Borne. Dat is niet zover van HobbyVision en dat is heeeel handig hihi.

Sinds 2011 ben ik besmet met het kaartenvirus. Ik ben begonnen met 3D plaatjes en borduren. Daarna kwam het scrappen en inkleuren van stempels erbij. Het borduren staat helaas op een laag pitje op dit moment, maar dat komt wel weer. 

Sinds eind 2013 zit in ik het designteam van HobbyVision. En sinds begin 2014 in het designteam van Dutch Doobadoo. 2 Supergezellige teams en natuurlijk heel trots dat ik hiervan deel mag uitmaken.

Op 13 februari mag ik een demo geven met de supergave artikelen van Dutch Doobadoo. Ik neem de nieuwste collectie van Dutch Doobadoo mee en ook van de vorige maand heb ik artikelen bij me. Natuurlijk hoop ik je dan te zien en te spreken. Heb je een vraag over een ouder artikel van Dutch Doobadoo? Laat het me weten en ik neem het mee. Ik heb er reuzeveel zin in en ben druk bezig met het maken van de voorbeelden.

Dit is één van de kaarten die je op mijn tafel kunt vinden. Ik heb hem gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Fantasy



Deze creatie beloofd toch al weer heel veel goeds voor zaterdag? :-)

Heb je gekeken bij de demo van Monique, en lijkt het je leuk om zelf ook met de Dutch Doobadoo artikelen aan de slag te gaan? Dan kan je gezellig aanschuiven bij Kim:




Ik ben Kim en zoals velen van jullie al wel weten, ben ik dol op het geven van make and takes! Ik vind het ontzettend gezellig om leuke projectjes te verzinnen en die, onder het genot van een gezellig praatje, samen te maken. En ja, als Hobbyvision dan ook nog eens 10 jaar bestaat is dat natuurlijk helemaal een goede reden om een leuke make and take te geven! Dat wordt zaterdag een erg gezellig feestje!!
Ik ben dol op het werken met de leuke Dutch Doobadoo producten en deze producten verwerk ik dan ook graag in mijn projectjes. Dus ook voor de make and take, die jullie bij mij mogen komen doen a.s. zaterdag, heb ik weer gebruik gemaakt van een tof Dutch Doobadoo product. Wat het precies gaat worden blijft nog even een verrassing, maar hier heb ik wel alvast een kleine sneak peek  voor jullie.


Kun je al raden wat het is? Zaterdag kun je in de winkel zien wat we gaan maken en gezellig meedoen, dus ik hoop dat jullie dan gezellig bij mij aanschuiven!

Ook deze make & take van Kim ziet er tof uit toch? Al enthousiast voor zaterdag? :-)


We nodigen jullie allemaal van harte uit om te komen.





Geen opmerkingen: