Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 5 februari 2016

Demodag 13 februari 2016 - Anita Corsten

De voorbereidingen voor onze grote demodag / jubileumfeestje op zaterdag 13 februari zijn in volle gang. Vanaf vandaag zullen wij ook de dames allemaal gaan introduceren die een demo of make & take gaan organiseren.


Komen jullie ook op ons feestje?




Het beloofd een volle dag te worden. Wil je er een dagje uit van maken? Dan kan je tussen de middag een heerlijke lunchen bij de Hema of diverse andere gelegenheden in het centrum. Onze winkel bevind zich naast de Hema. (en loopt u door de Hema, dan komt u aan de andere kant in de winkelstraat uit)

De demo's zijn van 10.00 - 16.30 uur.


Scheidingslijn - Groot


Vandaag gaan wij beginnen met het voorstellen van de eerste demodame: 
Anita Corsten.

Anita Corsten zal de Marianne Design artikelen gaan demonstreren.



Een heel creatief leven ligt er inmiddels al achter me, maar papier heeft toch wel mijn hart gestolen.
Sinds 2006 zit ik met heel veel plezier in het designteam van Marianne Design.
Bijna dagelijks ben ik achter mijn hobbytafel te vinden en maak daar allerlei creaties van kaarten tot doosjes, scrapboeken etc.
Enkele keren per maand geef ik thuis workshops waar ik mijn passie probeer over te dragen aan groepen dames.
Een dag niet geknutseld, een dag niet geleefd is zeker op mij van toepassing.
Ik zou het leuk vinden om jullie tijdens de demo op 13 februari bij Hobbyvision te zien.
Groetjes
Anita Corsten 


Hier alvast 1 van de creaties die je op haar tafel kan vinden, gemaakt met de Handlettering Clearstamps van Marianne Design.



Wie is er ook van plan om te komen op ons 10jarig feestje? :-)


1 opmerking:

lenywim35 zei

Helaas. Dat zou ik wel willen.Ben overal voor in. Maar voor mij is dat veel te ver. Jammer. Maar een fijne dag. grts leny w