Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 2 februari 2016

bloemetjes

Net als mij kijken velen uit naar de lente. 
Al vele bloembollen staan volop in bloei. 
Ik heb er wat geplukt voor op mijn lentekaartje ;-)


De vorm van de kaart maakte ik met shape cart frames vierkant ornament van Dutch Doobadoo.
Het design papier is uit het paper bloc "Eline's Babies blue" (PB7049). Zo zie je dat dit papier niet alleen voor baby- of kinderkaarten is te gebruiken....
Op het label (CR1352) zit een afbeelding van Gerda.
Een bos blauwe druifjes (LR0402) is bij elkaar gebonden met een geruite strik.
Wat kleine vlindertjes (CR1354) her en der.
Aan de tag tule en seambinding vastgemaakt waar labels (CR1352) aanhangen met een tekst (PL1523) erop gestempeld.
Verder nog een strook kant gebruikt.


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Vierkant ornament   Craftable Marianne Design - Labels Basic Shape   Creatable Marianne Design - Tiny`s Grape Hyacinths   Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies   Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies blue   Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen
******************************
Soms hebben we een heerlijke dag weer waar je verlangt naar de lente.
Weer heerlijk om in de tuin te zitten of erin te werken.


Een afbeelding van een knipvel (EWK1239) van Els Wezenbeek wat precies matcht bij het paper bloc "Country Style" (PK9130). 
De bloemen van de afbeelding heb ik terug laten komen in de hoek wat ik uit het papier heb geknipt.
Een paar buxussen in potten (CR1303) erbij met een gieter (LR0260). Wat vlindertjes fladderen rond. 
De grote vlinder heb ik uit het knipvel geknipt en verder nog wat kleine vlinders (CR1354).
Een tekst (PL1505) gestempeld op de banner (COL1398). 


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Marianne Design - Paperpad - Country Style Knipvel Marianne Design - Country Style Hearts   Marianne Design - Craftable Topiary Set  Creatables - Wheelbarrow & Waterin Can Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies  Collectable Marianne Design - Banners XL Marianne Design - Project NL - Actief (T)huis

Geen opmerkingen: