Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 14 februari 2016

BENODIGDHEDEN SCRAP 'N CHAT - WOENSDAG 17 FEBRUARI

Aanstaande woensdagavond is er weer een gezellige Scrap 'n Chat in onze Facebookgroep. Deze keer is het aan mij de beurt om jullie te verrassen met een creatie.


Jullie kunnen het boodschappenlijstje alvast klaar gaan leggen:



(alle maten zijn lengte x breedte)

Deel A: 
Cardstock: 29 x 14 cm
Designpapier: 5x 13,5 x 8,5 cm (mag verschillend zijn)

Deel B:
Cardstock: 2x 9 x 28 cm
Designpapier: 14x 8,5 x 6,5 cm

(designpapier mag verschillend zijn, maar maak het niet te bont. Mijn indeling: 6x design 1 , 6x design 2 en 2x design 3.

Deel C:
Cardstock: 4,5 x 9,5 cm
Designpapier: 4 x 9 cm

Labels: 2x 3,5 x 5,5 cm (afmeting mag iets afwijkend zijn)
Labels: 2x 5 x 7 cm
Lint: 50 cm smal lint 6 mm, 50 cm breed lint 20mm 

Verder nog de basisbenodigdheden zoals mes, liniaal, riltool, distress inkt, rondje pons / euromunt stuk en decoratie materiaal.

Hebben jullie er weer zin in?
Zorg ervoor dat je woendagsdagavond 17 februari om 19.30 uur klaar zit in onze Facebookgroep.

HV facebook groep!

Tot woensdag :-)



6 opmerkingen:

LottesCards zei

O, dat is nog flink wat om te snijden zeg, wat een project word dit.... Ik ben super benieuwd! Het is nogal een drukke week, dus ik kan niet beloven of ik mee doen, maar gelukkig staat die daarna weer on-line hé!? En hebben we een week later toch vakantie :p

Liefs Lotte

Jenine Siemerink zei

Hihi, ja je hebt een aantal papiertjes hiervoor nodig :) Maar wordt wel echt een leuk project (hoop tenminste dat jullie het leuk vinden)
Donderdag komt alles online te staan.

Unknown zei

Ik heb nog niet eerder gescrapt. Ik maak wel kaartjes. Ik wil woensdag graag meedoen/meekijken. Misschien ontdek ik een nieuwe hobby...

wendy zei

Spannend. Hopelijk geeft mijn kleine meid mij tijd om dit te doen.

creagerrie zei

hoop ook mee te doen

miriam_workshop zei

leuk, ben weer benieuwd ;)